Zippo Garantie & Reparatie
Let op, de garantie van uw product verloopt via de fabrikant. U stuurt uw product direct naar het verzamelpunt voor Nederland van Zippo zelf. Webshop GFPI staat hier geheel buiten. De posbus zendt uw product door naar Zippo Duitsland. Een reparatie kan 5 tot 6 weken duren. Zodra uw product weer in orde is, ontvangt u deze weer op uw adres per post.
Garantie
Op alle Zippo aanstekers zit een levenslange garantie. Dit houdt in dat wanneer uw Zippo aansteker ooit defect gaat, u deze op kunt sturen en deze kosteloos zal worden gerepareerd of worden vervangen. Als u de Zippo zelf repareert, vervalt de fabrieksgarantie.
Reparatie
Stap 1 : Sommige producten hebben nog enige voorbereiding nodig voordat deze verstuurd kunnen worden
ZIPPO AANSTEKERS
- Verwijder het binnenwerk uit het omhulzel.
- Laat de aansteker zo minimaal 2 dagen liggen zodat alle benzine kan verdampen.
- Schuif het binnenwerk weer in het omhulsel.
Stap 2 : Verpak uw producten goed en voeg het benodigde formulier toe
Verpak maar 1 product per zending. Wanneer u meerdere producten bij elkaar verpakt, is de kans groot dat deze producten beschadigen.
Omdat het hier om een postbus gaat kunt u uw bestelling enkel versturen via PostNL. Let er ook op dat u uw aansteker met track-en-trace en verzekerd verstuurd voor het geval hier onderweg iets mee gebeurt.
Voeg een formulier bij met daarin uw naam, postadres, e-mail, Reden voor reparatie, eventuele op- en/of aanmerkingen. Het binnenwerk van uw aanstekers zal nooit worden gerepareerd, maar altijd worden vervangen wanneer blijkt dat deze defect is. Het defecte binnenwerk zal niet terug worden gestuurd. Indien uw aansteker een sentimentele waarde heeft kunt u dit aangeven en dan zal het defecte binnenwerk toch teruggestuurd worden.
Stuur naar:
Zippo European Repair Clinic
Postbus 174
7040 AD ‘s Heerenberg
Nederland
(Dit is een postbus adres en heeft dus geen contactgegevens. Van hieruit wordt het doorgstuurd naar Duitsland)